جار القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جار القمر

أهـلاً وسهـلاً بكَ يـا زائر فى منتدى جار القمر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده

md3
lolo
اسراء العطار
ابو على
نور القمر
Nerminlovers
احمد المهندس
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
md3
عضو سوبر
عضو سوبر
md3

لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 13, 2008 1:25 pm

الحب الاول هو مرحلة طفولة العواطف والمشاعر يعنى التصرف بعشوائية وبدون تفكير وده احلى حاجة فى الحب لان التصرف بيكون من القلب مش من العقل

حاجة تخلى الحياة بينك وبين شريك حياتك مستحيلة؟؟؟؟
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 13, 2008 6:33 pm

الاهانه جرح الكرامه باي صوره من الصور

احكلنا عن اغر موقف حصلك في الحب
احمد المهندس
مشرف المنتدى الترفيهي
مشرف المنتدى الترفيهي
احمد المهندس

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 13, 2008 9:25 pm

هو انا حبيت بجد عشان احكيلك ولا حبيت خالص اساسا Sad Sad Sad

حظ اهلي في الحب مش ولا بد

لو معجب بحد وعاوز تحسسه بحبك تعمل ايه ؟؟؟
http://shallatelnaweia.yoo7.com
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 13, 2008 10:51 pm

مش هعمل حاجه و الله انا ليه اساسا اعجب بحد انا مش في دماغه

ولو حصل تفتكر هعمل ايه هروحله اقوله والنبي انا بحبك و بموت فيك و عيزاك تبقي حبيبي وتحبني

لا طبعا و الله هو طلع انسان حسيس و فهم هيقرب لو انا عجباه

لو طلع عبيط او بيستعبط خلاص مع الف سلامه

اللي بعدي نفس السؤال اتمني ولد هو اللي يجاوب مش بنت
احمد المهندس
مشرف المنتدى الترفيهي
مشرف المنتدى الترفيهي
احمد المهندس

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 14, 2008 6:40 pm

لو عليا انا هحاول احسسه بحبي ان انا اقربله اكتر من الاول
وكمان في حاجة مهمة دي الى بتوضح بسرعة النظرات لغة العيون انا لو معجب بواحدة عنيا مش هشيلها من عليها وهحاول اعرفها بعنيا ونظراتي ليها

اهم حاجة هي لغة العيون

السوال

ليه لما يكون الواحد محتاج للحب قووووووووي ويبحث عنه مش بيلاقيه في غالب الاحيان؟؟
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 15, 2008 5:19 pm

عشان بقي عمله نادره في الزمن ده انك تلاقي اللي يحبك بجد و يخلصلك

و لو جيه يوم و صادف انك لقيت اللي بتحلم بيه

لازم تحصل حاجه تضيع كل حاجه و كله في الاخر نصيب

يا تري انت راضي عن حياتك العاطفيه و هل انت في استقرار عاطفي و لا شايط و مولع من الحب؟
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 15, 2008 7:18 pm

السؤال ده لسه مجاوبه ليكي النهارده بس هجاوب

بصراحه انا نفسي احب بجد جب افضل اتكلم عليه كل وقتي حب يلفني ويجيني من كل اتجاه

وبصراحه انا مش عايزه احب خالص مش لازم

نفس السؤال للي بعدب؟
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 15, 2008 7:20 pm

السؤال ده لسه مجاوبه ليكي النهارده بس هجاوب

بصراحه انا نفسي احب بجد جب افضل اتكلم عليه كل وقتي حب يلفني ويجيني من كل اتجاه

وبصراحه انا مش عايزه احب خالص مش لازم

نفس السؤال للي بعدب؟
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 15, 2008 8:39 pm

انــــــــــــــــــــــــــا يــــــــــــــــــــــــــــاريــــــــــــــــــــــــــت

و الله كل يوم بتطين بلا حب بلا بتاع يخربيت سنين دي كلمه و اللي بيحصل فيها

برضه نفس السؤال للي بعدي عشان نطمن علي حاله جميع الاعضاء العاطفيه و كده يعني
ابو على
سوبر ستار(U1)
سوبر ستار(U1)
ابو على

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 16, 2008 1:22 am

انا الحمد لله راضى عن حياتى العاطفية كما هى عليه
وكمان جه الحب مفيش مشاكل ماجاش برضه مفيش مشاكل
هل يستطيع الانسان ان ينسى اول حب له ام يفضل شبح الحبيب الاول يطاردة مدى الحياة؟
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 16, 2008 3:57 am

في نعمه ربنا انعم علينا بيها اسمها نعمه النسيان

صحيح في حاجات مبتتنسيش بسهله و خصوصا لو كانت عشره او حب لفتره طويله

بس مسير الانسان يلاقي اللي يعوضه عن الحب ده بس ان جيت للحق

صعب تنسي اجمل ايام عيشتها في حياتك مع شخص كنت بتعتبره كل حياتك

بس برضه لازم الانسان يضغط علي نفسه و ينسي

عشان الحياه تكمل و الدنيا مبتقفش عند جرح او خيانه

هل لو ارتبط تاني و خصوصا لو كان مشروع جواز انت او انتي هتحكي للي هتبقي شريكه حياتك مش بس حبيبتك علي حبك الاول؟
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 17, 2008 6:58 pm

اكيد طبعا عشان الصراحه لازم تكون بنا من الاول

نفس السؤال للي بعدي ياريت يكون شاب
احمد المهندس
مشرف المنتدى الترفيهي
مشرف المنتدى الترفيهي
احمد المهندس

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 17, 2008 10:17 pm

ايوة طبعا هحكيله عل كل حاجة وكل كبيرة وصغيرة مش هيبقي حبيبي حياتي كلها مش لازم اخبي حاجه عنه خالص مهما كانت ده حبيبي ياجدعان

ازاي تبين اعجابك بحد من غير ما تكلمه من بعيد يعني تعرف الشخص ده انك معجب بيه؟؟؟
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 18, 2008 5:38 pm

بص هيا عمرها محصللتلي بس هحاول ابين اني مهتمه بيه بالنظرات كده يعني

بس متهيالي انا عمري مااعجبت بحد هو منفضللي ولا عمرها هتحصصلي

كيف تقول لانسان انك تحبه؟
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 18, 2008 6:11 pm

هروحله و اوقفه قدامي و اقوله بص انا عايزه اقولك علي حاجه انا معجبه بيك و بحبك اوي بصراحه

و انت كيد عارف كده من زمان عشان انا كنت ببينلك كده في كل تصرفاتي

فاكر الشوكلاتيه اللي جبتهالك اول امبارح

و المصاصه اللي لسه مدفعتش تمنها للبقال

و باكو اللبان اللي كنت شرياه عشان اسلي نفسي بيه و اخدته مني

كل ده اكيد بيبنلك حبي ليك

روح بقي سلملي علي ماما و قوللها متنساش تظبط المنبه

قبل ما تنام عشان المس بتاعتك بدات تشتكي من كتر غيابك

بس كده و اكيد بعد الحوار الطويل ده هيقدر حبي و مشاعري

و يروح يقول لامه هاتي تمن المصاصه عشان البقال كل يوم بيدعي عليا

و لو هنتكلم جد اكيد في حاجه اسمها لغه العيون بتبين لاي شخص مبيحسش ان اللي قدامه ده بيحبه و هيموت عليه

لو حد فكر يوقع ما بينك و مابين حبيبك يا تري هتشك فيه و تندفع و لا هتتريث حلوه تتريث دي هتتريث و تساله و تتناقش معاه؟

تخيل الموقف و متجاوبش الا و انت مندفع و حاطط نفسك في الموقف بالظبط
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 18, 2008 9:38 pm

بص ي يا بت اكيد انا بثق في الي بحبه جدااااا ومش اي حد يقول عليه حاجه اصدقها لازم اتاكد الاول

التسرع يسبب ضياع الحب(لغه فصحي)

اكتر حاجه تتمناها من الانسان الي بتحبه؟
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 19, 2008 9:12 pm

يحافظ عليا و يحبني اوي و يحترمني و يعرف ان عندي كرامه اللي يقرب منها

بيخسرني للابد مهما حاول يصلح غلطته

و يخليني اول و اهم حاجه في حياته حاجات كتيرررررررررررررررره

ايه اكتر حاجه ممكن تفرحك اوي لو حبيبك عملها؟
ضي القمر
عضو نشط
عضو نشط
ضي القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 20, 2008 8:51 pm

ليه الالعاب الجميله دي

انتوا كده مش هتخلوني اسيب المنتدي الرائع ده

اجاوبك يا قمر

انه يخاف عليا ودايما اكون علي باله

؟ هل تكن شعورا لاحد وهو لايعرف؟
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 20, 2008 10:17 pm

لا والله يااختي
بلا قرف

هل احببت المنتدي

ومتنساش اللي بيحب بيدخل من الباب مش من الشباك؟
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 20, 2008 10:59 pm

ايون بحبه اوي يااسراء و النبي شوفيلي سكه عشان ابينله حبي ليه

خلاص قربت اتجنن

في رايك ايه الفرق بين حب زمان و حب دلوقتي؟
ضي القمر
عضو نشط
عضو نشط
ضي القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 21, 2008 8:33 pm

ياااه الحب مبيتغرش ولا قديم ولا جديد

المهم يكون بجد

؟هل تفضل الحبيب ام الصديق؟
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 21, 2008 9:39 pm

طبعا الصديق الحبيب ده ممكن يرميكي في اي وقت

لكن الصديق ده للابد هيفضل جنبك و معاك

كيف تجعل حبيبك يعشقك؟
احمد المهندس
مشرف المنتدى الترفيهي
مشرف المنتدى الترفيهي
احمد المهندس

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 9:58 pm

اعشقه انا كماااااااااااااان واحسسه ان هو ملاكي انا بس

متي ينتهي الجرح عند المجروح؟؟؟
محامى مصرى
عضو سوبر
عضو سوبر
محامى مصرى

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 11:20 pm

ايه ياعم احمدالسؤال ده يعنى انت مش عارف الاجابه اقولك انا الجح بينتهى اول ما تحطله مطهر على طول علشان مش يتوسخ تمام كده
عايز بقى حد يجاوبنى انتو عمالين تقولوا الكرامه الكرامه ممكن حد يقولى ايه هو مفهوم الكرامه؟؟؟
وكمان هل فى الحب كرامه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شكرا
Nerminlovers
مشرف المنتدى الفني
مشرف المنتدى الفني
Nerminlovers

مُساهمةموضوع: رد: لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده   لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 23, 2008 6:11 pm

سوال جميل جدآ جدآ يا استاذ محمد

سمعتو كتيررر ولكن كل شخص له وجهه نظر وكتير يربط الحب بالكرامه !!!!!!!!!!!!

وانا اتعجب من وجهه النظر التى تربط الحب والكرامه فى مكان واحد

انا مش مع وجهه النظر دى خالص

ولا عمر الكرامه ترتبط مع الحب

لان الكرامه تملك شىء لا يملكه القلب والحب يملك شئ لايملكه العقل

الكرامه : تمتلك العقــــــــــــــــــــــــــــــــــــل والشكل

الحب : يمتلك القلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب

الكرامه تمتلك العقل والشكل وليست تمتلك القلب

وبظبط الحب يمتلك القلب وليس العقل والشكل الخخخخخخخخ

دى وجهه نظرى الخاصه

لا كرامة في الحـــــــــــــــــــــب لان الحب بلا كرامـــــــــــــــــــــــــــه

اقتباس :
مفهوم الكرامه بالنسبه لى وجهه نظرى الخاصه يا استاذ محمد

الكرامه

ان تدافع عن ارضك وعرضك ومالك بالعــــــــــــلم والمعـــــــــــــرفه والقــــــــــــوه

لابــــــــــــــــــــالعاطفه والاندفاع وترمي بنفسك الى التهلكه

ده مفهوم الكرامه بالنسبه لى وجهه نظرى

اقتباس :
وكمان هل يوجد فى الحب كرامه ؟؟؟؟؟؟؟؟

طبعآ لا

الحب مفهوش حاجه اسمها كرامه

سابق وقولت

الكرامه : تمتلك العقل والشكل

الحب : يمتلك القلب

وليس العقل

لان في بعــض الاحيــان مع ....... الوالديــن .............. والاخوات ........ والـــزوج والزوجه

وطبعآ (( الحبيب او الحبيبه ))وده اكتر شيق يتحرك وينبض له القلب بالكل احساسه وعواطفه

عندما تصــل الامور الى شي من التعقيــد والاشتباك

هل يكون لها وجود الكرامه ........... لا يكـــــــــــــــــــون لها اى وجود

لان من يحــب يجب عليـــه ان يتنــازل فبتالى لا يوجد كرامه فى الحب

اذ قابلك الحب يحرك القلب وينبض لاتعرف امته واين ولماذ اذا قابلك الكرامه تحرك العقل والفكر بقوه ان تحافظ عليها ولا تكسرها

بالحب لاتعقـــــــــــــــــــــــل وبالعقل لانحـــــــــــــــــــــــب

انا مش معنى ذلك اقول ان الانسان يعيش من غير كرامه لالالالالالالا

لا بكرمتو

لكن مش مع الحب ولا الوالدين ولا الاخوات لان دول اكثر شىء نضحى بروحنا فداهم
فيجب ان نتنازل

لكن الكرامه موجوده مع بقى البشررررررررر والحب اللى فى ابشع الصفات الخيانه لان هنا يوجد القعل وليس القلب

نفس السوال للى بعدى

اقتباس :
عايز بقى حد يجاوبنى انتو عمالين تقولوا الكرامه الكرامه ممكن حد يقولى ايه هو مفهوم الكرامه؟؟؟
وكمان هل فى الحب كرامه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شكرا

عدل سابقا من قبل Nerminlovers في الخميس أكتوبر 23, 2008 8:10 pm عدل 2 مرات

لعبت الحب(((((((((((((((سؤال و جواب)))))))))))))))))))لعبه لكل واحد في المنتده
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-