جار القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جار القمر

أهـلاً وسهـلاً بكَ يـا زائر فى منتدى جار القمر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
md3
عضو سوبر
عضو سوبر
md3

اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ Empty
مُساهمةموضوع: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 9:51 pm

هانتامونتا
عضو نشط
عضو نشط
هانتامونتا

اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 2:30 pm

هههههههههههههههههههههههه
المفروض انت تقول هتعمل ايه الاول
هههههههههههههههههههههههه
بس انا اكيد لو نفسى غمت عليه قوى
ههههههههه هرجع فى الاكل واقول نفسى غامه عليه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
md3
عضو سوبر
عضو سوبر
md3

مُساهمةموضوع: رد: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 4:37 pm

انا عن نفسى اكيد هنوى الصيام واقوله انى صايم وكنت ناسى واخلع بحداقة
او اددور على اى طبق وانتش منه معلقة واعتزر بان بطنى وجعتنى او دماغى مصدعة او اة حاجة واهرب ومش انعزم تانى ابدا
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالأحد أغسطس 24, 2008 3:27 pm

هههههههههههههههه
هو حصلك ولا ايه
انا هقولهم تصدقوا نسيت مش انا صايمه ولسه ناويه دلوقتي
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2008 1:24 am

انا عن نفسي هقرفهم في عيشتهم بس بطريقتي
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2008 11:56 am

ايوه اقرفيهم يا مقرفه
الواحد يقعد يعيط ويصرخ بطني
ويطلع يجري
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2008 3:19 pm

ماشي يا حجه اسراء تسلم ايدك عاللقب الحلو ده انا مقرفه ياااااااااااااا

بس لما اشوفك
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
اسراء العطار

مُساهمةموضوع: رد: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2008 9:03 pm

يااااااااااا ايه لا خلينا مؤدبين احنا مع ناس كد وبعدين بلاش عشان مش يطرودونا
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟   اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟ I_icon_minitimeالخميس أغسطس 28, 2008 5:22 pm

ماشي ياست المؤدبه

اكتب تعمل ايه لو كنت معزوم على الغدا عند حد ولقيت الاكل مش نضيف وفى حاجات تغم ا لنفس؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-