جار القمر

أهـلاً وسهـلاً بكَ يـا زائر فى منتدى جار القمر
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
احمد المهندس
مشرف المنتدى الترفيهي
مشرف المنتدى الترفيهي
avatar

عدد الرسائل : 1031
العمر : 29
الموقع : abnaaelnaweia.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 02/08/2008

مُساهمةموضوع: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   الجمعة أكتوبر 10, 2008 11:39 pm

حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة !!


1) 24 ساعة وهي سرحانة ومش دريانة عن حالها لو تنادي عليها قروون ما تسمع ولا حياة لمن تنادي.


2) تعبانه وبتحب وتموت بقعده البيت ..

3) يوم تلاقيها تسمع اغاني عاطفية ويوم اغاني شجن وهيام ويوم اغاني خيانة وغدر.

4) وكله لو شافت فلم الحبيب يدافع عن حبيبته او يموت على شانها لو تبصوا فى وشها

في مثل هالحظات العاصفة دموعها تغرق بلد (زى ماتكون نفسها روميو بتاعها يموت نفسة علشانها)
5) طول اليوم مفرفشة وعطرها ينشم من بعد متر (بعد ما كانت تستحم مرة بالاسبوع).

6) الملابس كلها الوان سماوي وبنفسجي واحمر اكيدددد.

7) صوتها لو كنت تسمعه قبل , تشك بانه الي بيتكلم معك شاب , ولكن بعد ظهور روميو
الحبيب (حضرتك) لو تجيب سماعات ما بتسمع الى همسات وكله في سبيل النعومة يهون


وخلاويص
Razz

_________________
الحـــــــــــــــــــــــــب هو الحيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shallatelnaweia.yoo7.com
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
avatar

عدد الرسائل : 2939
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 08/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   الجمعة أكتوبر 10, 2008 11:49 pm

هـــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــــضـــــــــــــــــرب


باذن الله ايه اللي انت كاتبوا ده انت شفتهم عشان تحكي كده


و لا التهييس وراك وراك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
avatar

عدد الرسائل : 3301
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   السبت أكتوبر 11, 2008 4:47 pm

ايه يااحمد والله شكلك هتتضرب

اومال انتوا بتعملوا ايه يا شاطر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
avatar

عدد الرسائل : 2939
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 08/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   السبت أكتوبر 11, 2008 5:01 pm

دول بيناموا علي نفسهم يا بنتي و يتمنوا نظره من البت و البت تتقل عليهم


و دول يولعوا لا و ايه تلاقي الواد ماشي في الشراع زي المسطول و كانه


شارب سجارتين بانجو و تحسي يا عيني ان الحب هينط من عنيه


و يا سلام لو شافها صدفه و مش مترتبه بيبقي حاجه من الاتنين


يا يعملها مشكله و ازاي تخرجي من ورايا و الوقت متاخر يا هانم و يعملي فيها سي السيد حضرته


يااما يقف يبرالها و كانه اول مره يشوف بنات يا حبه عين مامته من جوه


و الله لو عايزين اكتر من كده انا علي اتم استعداد ده الولاد دول ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد المهندس
مشرف المنتدى الترفيهي
مشرف المنتدى الترفيهي
avatar

عدد الرسائل : 1031
العمر : 29
الموقع : abnaaelnaweia.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 02/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   السبت أكتوبر 11, 2008 5:04 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

احنا كدة يانووووووررررررررررر

ماااااااااااااااااااااااشي

بس علي فكرة كلامك مظبوط بس مش كل الولاد كدة الولاد الخفيفة والهايفة

مش احنا ياحجة

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس انتو بيحصلكوا كدة فعلا

ودش حقيقة واقعية لازم كلنا نومن بيها
ههههههههههههههههههههههههه

_________________
الحـــــــــــــــــــــــــب هو الحيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shallatelnaweia.yoo7.com
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
avatar

عدد الرسائل : 3301
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   السبت أكتوبر 11, 2008 6:21 pm

روح يااحمد نام يابابا معاد النوم جه

ماتنساش تشرب كوبايه ميه نار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد المهندس
مشرف المنتدى الترفيهي
مشرف المنتدى الترفيهي
avatar

عدد الرسائل : 1031
العمر : 29
الموقع : abnaaelnaweia.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 02/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   السبت أكتوبر 11, 2008 6:46 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ياخسارة ياسراااااااااااااااااء قزازة ماية النار خلصت النهاردة ومش عارف اعمل ايه

يلا بكرة بقي لما ابقي اشتري تاني

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الحـــــــــــــــــــــــــب هو الحيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shallatelnaweia.yoo7.com
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
avatar

عدد الرسائل : 3301
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   السبت أكتوبر 11, 2008 8:45 pm

لا يااحمد اسل عند السحللي هتلاقي جراكن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lolo
مشرف منتدى عالم حواء
مشرف منتدى عالم حواء
avatar

عدد الرسائل : 1224
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 30/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   السبت أكتوبر 11, 2008 9:00 pm

ههههههههههههههه

عندك حق يااسراء انتى ونور

ماشي ياعم احمد
لو مش كنت مشغوله بالمدرسه والدروس كنت وضبتكو يارجال بس مش مهم

ورايا بنات يلا يابنات عارفوهم هم مين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابو على
سوبر ستار(U1)
سوبر ستار(U1)
avatar

عدد الرسائل : 917
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 11/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   الإثنين أكتوبر 13, 2008 12:47 am

ايه ياجماعة مالكو كلكو على الراجل ولا ايه والله الراجل عنده حق
هع هع هع هع هع هع هع هع هع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
md3
عضو سوبر
عضو سوبر
avatar

عدد الرسائل : 375
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 10/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   الإثنين أكتوبر 13, 2008 1:35 pm

ههههههههه حلوة يا احمد
بالراحة على الصراحة يا جماعة ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور القمر
مشرف المنتدى الاجتماعي
مشرف المنتدى الاجتماعي
avatar

عدد الرسائل : 2939
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 08/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   الإثنين أكتوبر 13, 2008 11:18 pm

بالراحه علي مين ده في مشروع علقه بنجهزلوا قريب


حد ينبهه عشان احنا هنولعها ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسراء العطار
مشرف المنتدى الرياضي
مشرف المنتدى الرياضي
avatar

عدد الرسائل : 3301
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   الأحد أكتوبر 19, 2008 7:50 pm

انا بقول كده بردو علقه سخنه بالشطه واليمون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kemo.love
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد الرسائل : 102
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 14/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   الجمعة نوفمبر 07, 2008 7:58 pm

يا اسراء يا نور انتو حطين نقركو من نكر احمد ليه المثل بيقول انا واخوية علي ابن عمي وانا وابن عمي علي الغريب انا سانضم لحزب احمد المهندس علي القضاء علي نور واسراء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بسنت
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 165
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة   الأحد نوفمبر 30, 2008 5:49 pm

flowerهههههههه صح اللي قالوا انا الولاد بتعرف كل حاجة والله ده هو الصح اللي بيحصل للبنت العاطفية اللي بتكون ميتة في دبديبة I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حالة البنات ايام الحب .. اليكم هذه القائمة الشاملة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
جار القمر :: *****الــمـــنـــــتــــدى الاجتــــــمــــاعــــــي***** :: المنتدى الترفيهي-
انتقل الى: